AVUI COM QUE EREM POQUETS EN COMPTES DE FER DESDOBLAMENT, HEM QUEDAT TOT EL GRUP A CLASSE, AIXÍ HEM TINGUT LA SORT DE TENIR A DOS MESTRES DINTRE DE LA CLASSE QUE ENS HAN AJUDAT PELS DIFERENTS RACONS.
BINGO DE L'HIVERN: HAVÍEM D'ANAR TAPANT LES IMATGES QUE SORTIEN, PER TORNS ANÀVEM AGAFANT LES IMATGES I HAVÍEM DE DIR: QUI, TÉ, QUI TÉ (I LA PARAULA DE LA IMATGE QUE ENS HAVIA TOCAT). AQUELL O AQUELLA QUE LA TINGUÉS L'HAVIA DE TAPAR. GUANYAVA EL JOC LA PERSONA QUE TAPAVA TOTES LES IMATGES I CANTAVA BINGO.
LECTURA DE PARAULES: TENÍEM UNA IMATGE I 3 OPCIONS DIFERENTS DE PARAULA. HAVÍEM DE PENSAR QUÈ ERA LA IMATGE I DESPRÈS LLEGIR LES PARAULES FIXANT-NOS BÉ AMB LES LLETRES, JA QUE UNA D'AQUESTES ERA LA PARAULA CORRECTA. UNA VEGADA TROBADA LA PARAULA CORRECTA, HI HAVÍEM DE POSAR UNA PINÇA A SOBRE.
TREBALLEM L'EXPRESSIÓ ORAL FENT FRASES AMB LA RULETA: AQUESTA RULETA TENIA DIVERSES IMATGES DE COSES RELACIONADES AMB L'HIVERN. NOSALTRES L'HAVÍEM DE FER GIRAR I AMB LA PARAULA QUE ENS TOCÀS, HAVÍEM DE FER UNA FRASE DE MANERA ORAL. PER EXEMPLE, SI ENS TOCAVA LA IMATGE D'UNA BUFANDA PODÍEM DIR UNA FRASE COM ARA: LA BUFANDA ÉS CALENTETA.
PENSEM PER QUINA LLETRA COMENCEN LES PARAULES: EN AQUESTA ACTIVITAT HI HAVIA LA IMATGE D'UNA COSA I GAIREBÉ TOTES LES SEVES LLETRES, PERÒ FALTAVA LA PRIMERA LLETRA. HAVÍEM DE PENSAR QUINA LLETRA ERA LA PRIMERA I ESCRIURE-LA AMB ELS RETOLADORS MÀGICS.
ENCERCLEM LES LLETRES QUE FORMEN LA PARAULA QUE BUSQUEM. AQUESTA ACTIVITAT ERA COM UNA SOPA DE LLETRES PERÒ EN MINIATURA EN LA QUE NOSALTRES HAVÍEM DE TROBAR PER ESCRIT LA PARAULA DE LA IMATGE. PER EXEMPLE SI ERA EL DIBUIX D'UN GUANT EL TEXT POSAVA: LKJHGUANTXS, I HAVÍEM D'ENCERCLAR LA PARAULA GUANT.
TOTS I TOTES HEM PASSAT PER TOTS ELS RACONETS I HO HEM FET MOLT BÉ. AQUESTES ACTIVITATS ENS SERVEIXEN PER TREBALLAR LA CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA, PER APRENDRE A PARLAR MILLOR, PER AGAFAR MOTRICITAT, PER TREBALLAR L'ESPERA, LES NORMES DELS JOCS I MOLTES ALTRES COSES!
SÓM UNES CAMPIONES I UNS CAMPIONS!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada