28 d’octubre 2020

TROBEM UN COFRE A L'ESCOLA

 AVUI DESPRÈS DE L'ASSEMBLEA ENS TOCAVA FILO, I AMB LA FILOSOFIA HEM DE PENSAR UNA MICA I IMMAGINAR COSES.

RESULTA QUE AVUI EL PIRATA BARBA LILA (QUE DE VEGADES VE A LA TARDA) LI HAVIA DEIXAT UN MISSATGE A NA MARIA: TOTS I TOTES S'HAN DE PINTAR UN "PARXE A L'ULL"

CADASCÚ DE NOSALTRES HAVIA DE TRIAR EL COLOR QUE VOLIA I DEMANAR-LI A NA MARIA FENT UNA FRASE:

- MARIA EM PINTES UN "PARXE" DE COLOR ...  PER FAVOR? (D'AQUESTA MANERA TREBALLEM L'ESTRUCTURACIÓ CORRECTA DE LA FRASE I REPASSEM ELS COLORS)

BLAU






ROSA



LILA


NEGRE i VERD



UNA VEGADA PREPARADES I PREPARATS PER SER PIRATES, NA MARIA HA TRET UNA ALTRA COSA QUE HAVIA DEIXAT EN BARBA LILA:


PER QUÈ PODIEN SER? (AQUÍ TREBALLEM LA NOSTRA CAPACITAT D'IMAGINACIÓ)

TOTS I TOTES HEM DIT QUE DEVIEN SER PER  FER UN FORAT I A ALGÚ SE LI HA OCORREGUT LA IDEA, QUE AQUEST FORAT PODRIA SER A UNA LLETRA X (COM LA QUE TÉ EN FÈLIX AL FINAL DEL SEU NOM) I QUE POTSER HI HAVIA UN TRESOR!

EN EFECTE, HAVÍEM DE TROBAR UN TRESOR. QUE EL PIRATA BARBA LILA DEVIA HAVER AMAGAT A LA TARDA A L'ESCOLA, JA QUE AL MATÍ NO POT ENTRAR PERQUÈ HI HA COVID I NO POT SER-HI AL MATEIX TEMPS QUE NOSALTRES, IGUAL QUE PASSA AMB ELS NOSTRES PAPÀS I MAMÀS QUE ENGUANY NO PODEN ENTRAR A L'ESCOLA 😢


DONCS SI HI HAVIA UN TRESOR, QUÈ PODIA SER AQUEST TRESOR?

LES NOSTRES RESPOSTES HAN ESTAT:

JOGUINES / REGALS / FLORS / JOIES / ALGUNA SORPRESA DIVERTIDA / UNA COSA QUE NO FA POR / MONEDES

TENÍEM UN PROBLEMA, NOMÉS HI HAVIA 6 ESTRIS PER EXCAVAR, I AVUI A CLASSE EREM 12, COM HO PODIEM FER?

- COMPARTINT!!

EXACTE, HEM FET EQUIPS DE DOS I CADA EQUIP HA FET LA SEVA SALUTACIÓ PIRATA.

 ERIK I ALBERT

 FÈLIX I LUIZA

 NOA I ARIJ

 ROBERT I MIQUEL

 JOSE I ILENA

 GALA I JAN

MOLT BÉ, PERÒ ON TROBARÍEM LA LLETRA X?

HAVÍEM DE MIRAR UN MAPA DEL TRESOR (TREBALLEM ORIENTACIÓ EN L'ESPAI)

EL PIRATA ENS HAVIA DEIXAT AQUEST MAPA

PRIMER HA MIRAT NA ILENA I HA VIST UN GALL. ENTRE TOTS HEM PENSAT DE QUIN GALL ES PODIA TRACTAR SI ERA PER L'ESCOLA I HEM ARRIBAT A LA CONCLUSIÓ QUE ERA EL GALL DEL PATI DEL PARC




SI EL GALL ERA AL FONS DEL MAPA ON DEVIA DE SER LA NOSTRA CLASSE?
EN JOSE HA PENSAT MOLT I ENS HO HA ASSENYALAT!  👍 BRAVO JOSE!!!


ARA QUE JA SABÍEM A QUIN COSTAT ERA LA CLASSE HEM SEGUIT AMB EN MIQUEL ELS PEIXETS QUE ESTAVEN A TERRA, QUAN SORTIEM DE LA CLASSE EN TROBÀVEM UN DE VERD I UN DE BLANC I DESPRÈS VENIA ALLÀ ON ERA EL TRESOR! ERA UNA JARDINERA!!!


AMB NA GALA HEM ANAT A DESCOBRIR DE QUIN DELS FORATS DE LA JARDINERA ES TRACTAVA. EN EL MAPA ERA EL MÉS ALLUNYAT DE LA CLASSE AIXÍ QUE HEM CONTAT I TOCAVA ESTAR AL 3r


ARA PER TORNS I AMB ELS EQUIPS QUE HAVÍEM FORMAT HEM SORTIT I HEM COMENÇAT A EXCAVAR A VEURE SI TROBÀVEM EL NOSTRE TRESOR!



PER FI L'HEM TROBAT!

 


AI, AI, AI, AQUEST PIRATA ENS HO HA POSAT BEN DIFÍCIL (MOTRICITAT FINA)

TÉ BOSSES BEN LLIGADES QUE HEM HAGUT DE LLEVAR AMB TISORES





I MOLTS DE CANDAUS













PER FI L'HEM ACONSEGUIT OBRIR! I SABEU QUÈ HI HAVIA?









MONEDES DE XOCOLATA! I N'HI HAVIA MOLTES!

ENS LES HEM REPARTIT D'UNA EN UNA I ANAVEM SUMANT, AL FINAL HEM FET 1+1+1 I ENS HAN TOCAT 3 MONEDES A CADASCÚ!

ABANS DE MENJAR-LES TENÍEM UNA DARRERA MISSIÓ, QUE ERA FER EL NÚMERO 3 PRIMER REPASSANT-LO I DESPRÈS DE MANERA LLIURE (AQUÍ TREBALLEM RELACIÓ QUANTITAT (3 MONEDES) I GRAFIA (EL DIBUIX DEL NÚMERO 3)




QUAN JA HEM ACABAT DE FER EL NÚMERO 3 PODÍEM ANAR A AGAFAR LES NOSTRES 3 MONEDES (COMPTATGE) I SEURE A UNA TAULA PER MENJAR-LES



SÓM UNS GRANS PIRATES! HEM FET UNA FEINADA TREBALLANT EN EQUIP, PENSANT MOLT I DESENVOLUPANT MOLTES DE LES NOSTRES HABILITATS!

JA ESTEM BEN PREPARATS I PREPARADES PER DIVENDRES ANAR D'EXCURSIÓ!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada