DIVENDRES VAM ORGANITZAR LA CLASSE PER RACONS GIRATORIS, ON PER PETITS GRUPETS TOTS ANÀVEM PASSANT PER TOTES LES PROPOSTES.
ESTEM UNA ESTONETA CURTETA A CADA RACÓ I DESPRÈS FEM CANVI PER PASSAR AL SEGÜENT. AIXÍ PODEM PROVAR TOTES LES PROPOSTES I DESCOBRIM COSES QUE ENCARA NO CONEIXÍEM.
ELS RACONS QUE FÈREM AHIR VAN SER ELS SEGÜENTS:
- ENFILAR COLLARS (PER TERBALALR LA COORDINACIÓ ULL-MÀ), QUE MÉS ENDAVANT ES FARÀ MÉS COMPLICAT I HI HAUREM DE FER SERIACIONS
- CLASSIFICAR: QUE CONSISTIA EN ORGANITZAR ELS ANIMALETS QUE TENIM A LA CLASSE SEGONS SI VIUEN A MAR, TERRA O AIRE.
- ELS NÚMEROS DE CARRETERA: NOSLATRES TENÍEM NÚMEROS IMPRESOS COM SI FÒSSIN UNA CARRETERA I COTXES DE JOGUINA. PARTINT DEL PUNTET VERMELL, HAVÍEM D'ARRIBAR FINS EL FINAL DE LA CARRETERA I D'AQUESTA MANERA PRACTICÀVEM EL TRAÇ DELS NÚMEROS DES DEL 0 FINS EL 10
- RELACIÓ GRAFIA I QUANTITAT AMB CONSTRUCCIONS I NÚMEROS. TENÍEM NÚMEROS DE L'1 AL 10 I POLICUBS, QUE SÓN UNES PECES DE CONSTRUCCIONS. HAVÍEM DE POSAR TANTS POLICUBS COM INDICAVA EL NÚMERO. DESPRÈS COMPROVAR QUE ESTAVA BÉ TREBALLANT EL COMPTATGE. UNA VEGADA REALITZADA LA PROPOSTA PODÍEM INNOVAR NOVES COSES, COM ARA FER COMPARACIONS (QUINA TORRE ÉS MÉS GRAN O MÉS PETITA), ON HI HA MENYS CUBS, QUANTS CUBS HI HA DE CADA COLOR, O FINS I TOT SE'NS VA ACUDIR DE FER UNA TORRE GEGANT.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada