HOLA A TOTHOM!
JA FA UNA SETMANA QUE HEM COMENÇAT L'ESCOLA!
ENGUANY HI HA HAGUT UNS PETITS CANVIS QUE HAN FET QUE AQUESTA TORNADA FOS UNA MICA DIFERENT! PERÒ NOSALTRES HEM COMENÇAT AMB LES PILES CARREGADES, AMB MOLTA IL·LUSIÓ I MOLTES GANES DE VEURE ELS NOSTRES AMIGUETS I AMIGUETES!
LA NOSTRA MESTRA SEGUEIX SENT NA MARIA
I TAMBÉ ENS AVOMPANYEN NA LOURDES I NA PAULA QUE JA VENIEN L'ANY PASSAT.
- NA LOURDES (PEDAGOGA TERAPEUTA - PT)
- NA PAULA (AUXILIAR TÈCNICA EDUCATIVA - ATE)
LA NOSTRA CLASSE HA CANVIAT! ARA ANEM A UNA CLASSE DE MÉS GRANS. ÉS UNA CLASSE MOLT XULA, QUE TÉ MOLTES COSES NOVES. DES DE LA PORTA DE LA NOSTRA CLASSE, VEIEM LA DE L'ANY PASSAT, ON ARA VAN NENES I NENS PETITONS QUE ENCARA PLOREN I S'ESTAN ADAPTANT. JA VEURAN QUE A L'ESCOLA ENS HO PASSEM BÉ.
A LA NOSTRA CLASSE HAN VINGUT DOS AMIGUETS NOUS: SÓN EN JAN I EN MIQUEL! DE SEGUIDA ELS HEM ACOLLIT I HEM FORMAT UN BON EQUIP!
NA SAONA, QUE VENIA L'ANY PASSAT ENGUANY HA ANAT A UNA ALTRA ESCOLA, PER TANT ARA SÓM 14 NENS I NENES A LA CLASSE.
LA METODOLOGIA QUE SEGUIEM A INFANTIL ERA LA D'AMBIENTS. ENGUANY DEGUT A LES RESTRICCIONS QUE ENS HAN IMPOSAT NO PODEM FER-HO D'AQUESTA MANERA, I ÚNICAMENT PODEM ESTAR EN CONTACTE AMB EL NOSTRE GRUP (QUE LI DIUEN GRUP BOMBOLLA)
COM QUE NOMÉS PODEM ESTAR AMB EL NOSTRE GRUP NO CANVIAREM DE CLASSE, I LA METODOLOGIA QUE SEGUIREM ÉS LA DE RACONS I TAMBÉ FAREM ALGUN PROJECTE D'INVESTIGACIÓ.
TREBALL PER RACONS
ÉS UNA METODOLOGIA QUE CONSISTEIX A ORGANITZAR L'AULA EN DIVERSOS ESPAIS ON NOSALTRES (ALUMNAT), ENS DISTRIBUÏM EN GRUPS PETITS I PODEM REALITZAR ACTIVITATS SIMULTÀNIES DE MANERA AUTÒNOMA! D'AQUESTA MANERA PODEM TREBALLAR DIVERSOS ASPECTES AL MATEIX TEMPS: MOTRICITAT FINA, LECTO ESCRIPTURA, MATEMÀTIQUES, ART, EXPERIMENTACIÓ I MOLTES COSES MÉS.
PROJECTES D'INVESTIGACIÓ
EL TREBALL PER PROJECTES RESPON A LA NOSTRA CURIOSITAT PEL MÓN QUE ENS ENVOLTA. UN DIA, A PARTIR D'UN DUBTE, UNA PREGUNTA, POT SORGIR UN PROJECTE QUE ENS ENGRESQUI A FER UNA RECERCA, UN ESTUDI O UNA INVESTIGACIÓ QUE ENS MOTIVI A TOTS I TOTES. AMB AQUESTA INVESTIGACIÓ APRENEM D'ALLÓ QUE ENS AGRADA I HO FEM AMB MOLTES GANES.
DE LA MATEIXA MANERA QUE L'ANY PASSAT SEGUIREM TREBALLANT DIVERSOS ASPECTES MOLT IMPORTANTS A L'EDUCACIÓ INFANTIL:
- ASSEMBLEA:
1. MOMENT DE TROBADA, ON TOTHOM TÉ EL TORN DE PARAULA I POT EXPRESSAR-SE DE MANERA LLIURE I SENTIR-SE ESCOLTAT PER LA RESTA DEL GRUP.
2. ESCOLLIR EL CAPITÀ O CAPITANA: QUE SERÀ L'AJUDANT DE LA MESTRA EN TOTES LES TASQUES QUE ES PRESENTIN AL LLARG DEL DIA. A MÉS TÉ EL PRIVILEGI D'ANAR AL DAVANT DE LA FILA!
3. FER LA CANÇÓ DE BON DIA I PASSAR LLISTA (ENGUANY TENIM TARGETES NOVES AMB ELS NOSTRES NOMS I FOTO AL DAVANT I ELS COGNOMS, QUE ENCARA NO HEM DESCOBERT, AL DARRERA)
4. MIRAR QUIN TEMPS FA.
5. MIRAR EL DIA DE LA SETMANA EN QUE ENS TROBEM I FER UN REPÀS DEL QUE FAREM AL LLARG DEL DIA.
- HABITS I RUTINES:
1. QUAN ARRIBEM A CLASSE, COL·LOQUEM LES COSES AL NOSTRE CAIXONET I ENS ASSEIM PER L'ASSEMBLEA
2. HIGIENE: ENGUANY MÉS QUE MAI ENS TOCA RENTAR-NOS LES MANS MOLT SOVIT, PER VEURE SI PODEM ELIMINAR "ELS BITXITOS DEL CORONA VIRUS". AMB AIGUA I SABÓ, GEL HIDRO ALCOHOILIC (PER ESTAR FRESQUETS) O AMB TOVALLOLETES.
3. MENJAR ASSEGUTS, PODEM PARLAR PERÒ SENSE CRIDAR I EN ACABAR HEM DE DEIXAR LA TAULA TAN NETA COM L'HEM TROBAT.
4. AL TORNAR DEL PATI RELAXAR-NOS PER TORNAR A LA CALMA
5. RECOLLIR DESPRÈS D'UTILITZAR UN MATERIAL O QUAN LA MESTRA HO DIU.
- AUTONOMIA
ARA JA SÓM GRANS I HEM DE COMENÇAR A FER LES COSES PER NOSALTRES MATEIXOS. RENTAR MANS, ANAR AL BANY, POSAR I LLEVAR SABATES/CALCETINS, PUJAR/BAIXAR CALÇONS, POSAR-NOS LA BATA... HO ANIREM TREBALLANT MOLT A L'ESCOLA, I SERIA IMPORTANT QUE TAMBÉ HO FÈSSIM A CASA, AIXÍ A L'ESCOLA TAMBÉ ENS SENTIREM MÉS SEGURS PER FER-HO.
PEL QUE FA A L'ANGLÈS, ENGUANY NA MARIA D'ENGLISH NO POT ENTRAR A LA NOSTRA CLASSE, JA QUE LI HA TOCAT UN ALTRE GRUP. PERÒ CADA DIVENDRES ENS PLANTEJARÀ UNA ACTIVITAT, UNA CANÇÓ O FINS I TOT LA PODREM VEURE PER LA PANTALLA DIGITAL DE LA NOSTRA CLASSE. D'AQUESTA MANERA NO PERDREM EL CONTACTE AMB L'ANGLÈS.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada