COM JA SABEU, TOTS I TOTES TENIM GUSTS DIFERENTS... UNS PREFERIM ANAR A PSICO, ALTRES A LLUM I ART, ALTRES PREFERIM MÚSICA...
AIXÒ TAMBÉ PASA AMB LA MANERA D'APRENDRE, NO TOTS I TOTES APRENEM IGUAL. PER AIXÒ A CONTINUACIÓ US PROPOSARÉ UN CONJUNT D'ACTIVITATS AMB L'OBJECTIU DE POTENCIAR LES DIFERENTS MANERES D'APRENDRE QUE TENEN ELS NENS I LES NENES. PROVAU, EXPERIMENTAU I CONTAU-ME QUINA ACTIVITATS US HA AGRADAT MÉS!
- ON HI HA MÉS? ON HI HA MENYS?
- ESTÀ DINS? ESTÀ FORA?
- ESTÀ ADALT?
- ESTÀ A BAIX?
- QUI ÉS MÉS LLARG? QUI ÉS MÉS CURT?
2. UN ALTRE SENTIT ÉS L'OLFACTE. PODEM DONAR ALS NENS I NENES DIFERENTS POTS AMB DIFERENTS OLORS I DESPRÉS ELS PODEM CONTAR.
3. EL GUST ÉS UN DELS ALTRES SENTITS. PODEM FER IGUALS QUE AMB LES OLORS, DONAR DIFERENTS GUSTS (DOLÇ-SALAT) I QUE ELLS HO DIFERENCIÏN.
- DESPRÉS ELS PODEM DEMANAR QUI T'AGRADA MÉS? QUI T'AGRADA MENYS?
4. PER POTENCIAR L'OÏDA PODEM FER SEQÜÈNCIES ONOMATOPEIQUES:
VACA
OVELLA
GALL
CA
QUIN SO FA EL CA? SEGUR QUE EL SABEU!
COM JA SABEU, AQUESTES ACTIVITATS SÓN IDEES QUE PODEU TREBALLAR A CASA. SI US ANIMAU I US AGRADEN, PODEU COMPARTIR ELS RESULTATS AL MEU CORREU LOURDESGM26@GMAIL.COM.
PETONS I ABRAÇADES! 💜
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada